\ چکمه سرخ
مرا دعوت کن؛ دعوت به باغی پر از گل
به این کبوترها هم اعتمادی نیست!
پیغام دعوتت را بده به آن "سینه سرخ"
خاک کارش خاکمال کردن است
و آسمان همیشه آبی نیست!
وخاک این جا به خون شهیدانش آسمانی -چه قدر خوشحالم که خون هم گلبول سفید دارد و هم "گلبول سرخ"-
پس روی پاکت بنویس
فرستنده از:"گل سرخ"
گیرنده به:"خاک سرخ"
دعوتم کن تا برایت بگویم نگفته هایم را
از بعض مردمی که فقر و سیلی شان را نمی بینی جز "صورت سرخ"
و دوشیزه ای با معرفت و"لبان سرخ"
و دامادی با صداقت و یک "سیب سرخ"
و صلیب شکسته ای به نام "هلال سرخ"
و مادری که تنش "جامه ی سرخ"
و پدری با دعا بر "سجاده ی سرخ"
و ...
لحظه ی رسیدنم لحظه ی در آمیختن سفیدی روز و سیاهی شب به هنگام غروب خورشید است
 لحظه ی"غروب سرخ"
من با عقل می آیم و عقل که روشنی است در جسم که تاریکی است گرفتار آمده و در واقع سفیدی با سیاهی ترکیب شده
پس من با عقل می آیم با "عقل سرخ"
آهن سرد و سیاه در کوره "سرخ" می شود عقل نیز باید "سرخ" شود عاشق شود!
نه ایستادن و ایستادن بر نه ایستادن
رفتن و شوق و عشق و خدایی شدن و رفتن
رفتنی با "چکمه ی سرخ"

نظرات شما عزیزان:

وحیده
ساعت10:03---2 مرداد 1394
سلام بروبچ دلم خیلی تنگ شده به همه سلام برسون بابا منم اینجام پیاممو تا یید کن جیگر جون

وحیده
ساعت14:55---1 مرداد 1394
پس مشاوره هم میدی عزیزم سایتت عالیه آینده ای بسازم که گذشته ام جلویش زانو بزند

وحیده
ساعت13:42---1 مرداد 1394
سلام بچه ها دلم. واستون تنگ شده بود راستی رشته ی چی رفتین



وحیده
ساعت13:39---1 مرداد 1394
سلام بچه ها دلم. واستون تنگ شده بود راستی رشته ی چی رفتین


پروانه
ساعت16:08---12 تير 1393
جالب بود موفق باشی
پاسخ:مر30 همچنین


shima
ساعت19:54---26 خرداد 1393
به مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم
کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !
پاسخ:هی


vahid
ساعت12:41---18 خرداد 1393
همیشه نگاهی رو باور کن وقتی دور شدی در انتظارت بمونه
پاسخ:.......


vahid
ساعت20:42---15 خرداد 1393
چه شدی پنجره شوق چرا بسته شدی/شاید با همنفسی با دل ما خسته شدی

vahid
ساعت21:06---13 خرداد 1393
دلتنگیه ما انسانها بخاطر این است که جای هیچ کس راهیچکس نمیتواند پر کند
پاسخ:بله بله موافقم


رز سیاه
ساعت14:55---11 خرداد 1393
وبت خوشگله
پاسخ:خودت خوشگلی


ترلان
ساعت14:34---11 خرداد 1393
عالی
پاسخ:گله قالی!هه


vahid
ساعت9:05---11 خرداد 1393
قشنگی فاصله ها به این است که گاهی یادمان می اندازد که کسی هست تا دلتنگش شویم

حامد
ساعت0:05---11 خرداد 1393
سلام خوب هستین؟

اون کدی که شما می خواستین من اول قرار داده بودم اما بعد از یه دو ساعتی اومدم به وبت سر زدم دیدم وبت مثل مال من تبدیل به چرت و پرت شده از این رو اون کد را هم از وب خودم برداشتم هم از وب شما ایراد های اون کد را پیدا می کنم بعد که درستش کردم در وبتان قرار می دم

همچنین مدیا پلیر می خوای برای پخش اهنگ های دلخواهت ؟ منتظر جوابم


پاسخ:امدم جواب دادم داداشی


vahid
ساعت8:47---10 خرداد 1393
عشق را دوست دارم نه در قفس تورو را دوست دارم تا آخرین نفس
پاسخ:بله بله..ممنون


گلناز
ساعت22:06---9 خرداد 1393

می گم هم طرازمن فقطخودمم وخودت هههه خل داشتم می شدم که یه روحانی مملکت روبامن هم طرازکردی اواواقعاااااااااااااا عربی هیچی نخوندم دروغ نشه یه دورش کردم دیشبم که خونه نازی بودم خوش گذشت دیگه بگم دلم برات یه ذره شده چه جوری سه ماه نمی بینمت می بینمت ولی به خوشی دوران مدرسه کی نی بارفیقان ودیجیان ومزدوران و........ یادت لپ خانم روشندل وکشیدیم؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخ یادش بخیرزنگ ورزش واییییییی راستی مااون آقای که میومدبرانمازوندیدیم همیشه پشت پرده بودیادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخ یادته جایزه بردی تونمازخوشم اومدبت ندادنخ آخ جایزه هامونوندادن وای چیزامونوندادن فکربدنکن مردم سیکلمونومی گم اخ کفشای نردبان توفزه اخ بسه کامل نشون دادم چقدرعربی خوندم خخخخ
پاسخ:دیوونم بکردی داداش نردبون!حیف اینروزامونا!حالا هــــــــــــــــــــــی دل منو بسوزونا....هی...

والا نمدونم چی بگم...



єяƒαη
ساعت1:10---9 خرداد 1393
گفتم ماشالله که
پاسخ:ن ن نگفتی!به تخته ام نزدی ک.اسپندم باس دود میکردی والا


єяƒαη
ساعت16:49---8 خرداد 1393
ماشالله حاج آقا
پاسخ:بجونه پسرهمسایمون مدیونی آقاعرفان چشمشون بزنیا....


rooze19
ساعت13:56---8 خرداد 1393
ممنونم خیلی زیبا بود

rooze19
ساعت13:54---8 خرداد 1393
خیلی. زیبا بود ممنونم
پاسخ:هه.منم ازشون ممنونم


گلناز
ساعت15:25---7 خرداد 1393
قاچرایه روحانی روباماهم طرازمی کنی یکی ازبهترین دوستام بی شعوری بس که دوروز بهش مشاوره داده همطرازماشد هی زمونه توبامن چه کردی توبااون اقای روحانی ازکولرآویزون شدی یا.........که بامن وفزه ونازی هم طرازش می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا مسئولین رسیدگی کنن
پاسخ:انقد حرص نخور گلناااااااااااااااااااااااااااااااااز جونی!ن ن.من فقط با تو از کولر آویزون شدم و خاهم شد!...کاره هرکس نیس آویزونی... انسانه دیوانه خواهد و گلنازه جونی! شاعر شدما بگو آفرین...


گلناز
ساعت15:17---7 خرداد 1393
بعدمگه تاحالا چندتاوحانی دیدی که این بهترینشون باشه همون آقای که می یومدبرانمازهمون بودکه اونم دوسه باردیدیش دروغ می گم بگودروغ می گی
پاسخ:هه!ضایع بازی نکن جونه داداش دیگه جی بی جان!


گلناز
ساعت15:15---7 خرداد 1393

مهتاب نوشتی باهاشون رابطه داشتم پاکش کنی بهتره مردم فکربدمی کنن می گن این چه آدمیه روحانی مملکتو ازراه به درکرده
پاسخ:خب همیشه ک روابط خطا مد نظر نیس فداتشم.به عنوان یه پدر گاهی به مشورتاشون گوش میکنم


پاسخ:رابطه رو پاک کردم فدات...فقط بخاطر تو


گلناز
ساعت14:06---7 خرداد 1393
خودش گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چندسالشه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همونی که مشاوره بش می دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره داداشی.34سالشون هستش.من مشاوره نمیدادم!مشاوره میگرفتم ولی اونی که تو منظورته ن اون بحثش جداس گلی جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, | 13:26 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |